Strategija razvoja turizma - Portorož in Piran
Na glavno vsebino
PISAVA
VELIKOST

CTRL+ ZA POVEČAVO
CTRL- ZA POMANJŠAVO

VELIKE/MALE
STIL

Strategija razvoja turizma

Strategija turističnega produkta je pomembna, če želimo utrditi privlačnost destinacije, podaljšati turistično sezono, povečati povprečno dnevno porabo obiskovalcev, ohranjati povprečno dobo bivanja in dosegati višje cene storitev. Osnovni cilji dolgoročnega razvoja turizma v občini Piran stremijo tako k dvigovanju kakovosti storitev, prestrukturiranju turističnih trgov in razvoju inovativnih turističnih storitev.

Produktna področja, na katerih bo destinacija gradila nadaljnji razvoj turizma, so: prireditve in poslovna srečanja, sonce in morje, zdravje in dobro počutje, gastronomija, doživetje narave, kultura in dediščina, športni turizem in rekreacija ter zabava in prosti čas.

Več si lahko preberete v spodaj priloženih dokumentih:
"Strategija razvoja turizma v občini Piran do leta 2025" in "Akcijski načrt razvoja turizma do leta 2025" - sprejeta v mesecu juliju, na 30. seji Občinskega sveta občine Piran.