Kot
partner v projektu MORSKIPREVOZI vabimo vse zainteresirane, da se udeležijo brezplačnega strokovnega usposabljanja za uporabo nove aplikacije WAYV pri opravljanje
varnega prevoza ljudi po morju.
O projektu MORSKIPREVOZI
Osnovni namen projekta MORSKIPREVOZI je razviti
prometne povezave med kraji ob slovenskem morju in povezati potnike ter
lastnike plovil. Letos bo zaživela inovativna
aplikacijska platforma, s katero bo mogoče iskati in ponujati morske prevoze.
Aplikacija Wayv bo
povezala potnike in lastnike plovil ter tako omogočala prevoz z različnih točk
slovenske obale. Sistem je zasnovan po vzoru kopenskega sistema Uber s
prilagoditvami na morski prevoz. Komunikacija med potniki in ponudniki prevozov
bo potekala preko aplikacije, prav tako plačilo prevoza, kar bo tako za potnike
kot za ponudnike prevozov varno in nadzorovano.
Predstavitev
aplikacije bo potekala v SREDO, 9. 6. 2021, od 18.00 do 20.00 v Marini Izola, Tomažičeva 4a, Izola (dvorana pod recepcijo
marine v Rotundi).
Udeleženci
usposabljanja bodo seznanjeni z naslednjimi vsebinami:
Prikaz delovanja aplikacije Wayv:
- Predstavitev
in simulacija delovanja aplikacije Wayv
- Testiranje
aplikacije na svojem pametnem telefonu
- Registracija
ponudnikov storitve morskih prevozov
- Razno
Vsi, ki se bodo usposabljanja udeležili in se odločili, da se bodo
vključili v projekt MORSKIPREVOZI kot ponudniki morskih prevozov, bodo prejeli
brezplačne bokobrane Wayv in si s tem zagotovili prepoznavnost.
Zaradi omejitev COVID-19 in priporočil NIJZ prosimo, da vašo prisotnost predhodno potrdite na naslov arturo.steffe@gmail.com.
Za več informacij se lahko obrnete na gsm 041
687 105 (Arturo Steffe).
Po zahtevah Nacionalnega inštituta za javno
zdravje je potrebno zagotoviti zadostno razdaljo med udeleženci seminarja in je
med seminarjem obvezna uporaba maske. Prosim, da si ob vhodu v dvorano
razkužite roke in upoštevate vsa ostala priporočila NIJZ za preprečevanje
okužb.
Objava v sklopu projekta MORSKIPREVOZI, LAS Istre, sofinanciran s strani Republike Slovenije in Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Foto: Katja Jemec