Turistično združenje
Portorož se je tudi letos hitro odzvalo in takoj ob sprostitvi ukrepov
pričelo s celovito oglaševalsko kampanjo, najprej na domačem trgu, nato pa tudi
na avstrijskem in italijanskem. Pripravili smo nadaljevanje lanskoletne
kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči
fičko. Letos smo zgodbo nadaljevali z istimi igralci, fička pa je nadomestil
modernejši, električni Fiat 500.
Oglasi s sloganom Naprej v Portorož in Piran so se vrteli na vseh večjih slovenskih TV
kanalih. Kampanja je bila podprta tudi s spletnim oglaševanjem, ki je
trajalo vse do novembra. V sklopu kampanje smo na destinacijo povabili vplivneže,
organizirali nagradno igro in izvedli gverila dogodke. Celotna
kampanja na domačem in na tujih trgih je bila vredna 120.000 evrov, približno
polovico pa smo financirali iz sredstev razpisa Slovenske turistične
organizacije.
Letos smo v kampanjo vključili
tudi veliko turističnih
ponudnikov, tri večje hotelske verige in kar trinajst manjših
ponudnikov. Izbirali so lahko med predstavitvijo na pristajalni strani kampanje
in na družbenih omrežjih ter vključitvijo v spletno oglaševanje ali TV spot. H kampanji sta
največ prispevali podjetji Istrabenz Turizem in Sava Turizem, za kateri sta
bila posneta tudi posebna TV oglasa. Hkrati so se tako na TV postajah vrteli
kar trije reklamni spoti, en krovni destinacijski in dva hotelska, s čimer smo
dosegli še večji promocijski učinek.
Novost v komunikaciji destinacije Portorož in Piran je
znak Destinacija priporoča, ki so ga prejeli vsi ponudniki lokalnih izdelkov in avtentičnih doživetij
ter namestitev, ki izpolnjujejo kriterije za popoln oddih. Znak gostom omogoča
lažjo orientacijo in izbiro ustrezne kakovostne ponudbe.
Aleksander
Valentin, direktor Turističnega združenja Portorož: »Ponosni smo na uspešno
povezovanje partnerjev na destinaciji, v Sloveniji je to namreč prej izjema kot
pravilo. V kampanji smo izpostavili nova presenečenja, s katerimi smo želeli
dvigniti dodano vrednost destinacije in spodbuditi izvenpenzionsko potrošnjo. Z
izbiro električnega avtomobila pa smo letos kampanji dodali tudi trajnostni
vidik.« Turistično združenje Portorož je sklenilo sodelovanje z zastopnikom
vozil Fiat - Avtom Triglav, ki je posodil avtomobil za televizijski oglas,
poleg tega pa je podprl destinacijsko kampanjo preko svojih promocijskih
kanalov.
Kampanja Naprej v Portorož in Piran je
prinesla je odlične rezultate
Oglaševanje na televiziji je potekalo od 20.
maja do 20. junija in je zajela vse pomembnejše slovenske kanale (TV Slovenija, POP TV, Kanal A, Planet TV,
Kino, Disney), kjer je bilo doseženih 639.200 posameznikov. V okviru medijskih kazalcev je bilo
doseženo kar 76 % ciljne skupine, v povprečju je vsak gledalec oglas videl šestkrat.
Oglaševali smo tudi na spletu
in družbenih omrežjih destinacije,
stična točka kampanje pa so bile vsebine na pristajalnih straneh, kjer so lahko
gostje izvedeli vse podrobnosti o ponudbi destinacije ter tudi rezervirali
doživetja. Spletno oglaševanje je potekalo na slovenskem, avstrijskem in italijanskem trgu vse od 20. maja do 15. novembra. Oglasi
so se v vseh treh državah skupaj prikazali 4.8 milijonkrat, zabeležili smo
59.400 klikov na oglase. V Avstriji in Italiji smo zabeležili še posebej ugodno
razmerje med prikazi in kliki (v povprečju 3,26 %), oglasi so se tam prikazali 904.500-krat,
klikov na oglase pa je bilo 29.500. S klasičnimi pasicami po ceni na klik so oglasi na vseh treh trgih dosegli
705.911 spletnih uporabnikov. Na
Facebooku smo dosegli veliko interakcij: 1.308 odzivov na oglase, 74
komentarjev in 89 delitev oglasov.
Sodelovali smo s petimi slovenskimi vplivneži za različne ciljne skupine. Portorož & Piran so
obiskali: dve družini ekipe Kam z mulcem (FB 37k, IG 14.9k), Nina
Držaj - @zljubeznijomama (FB 14.7k, IG 10.5k), Sanja Grohar -
@sanjagrohar (FB 26k, IG 83.5k), Danijela Čutura Sluga - @maminaoff (FB
18.8k, IG 20.8k) ter Katja Stojilkovski in Mic Melanšek - @wejusttravel/@povsodjelepo(FB 28.6k, IG 12k).
V času
kampanje smo poslali 14 tematskih novičnikov in 15 tedenskih napovednikov
dogodkov v slovenskem jeziku ter 6 novičnikov v italijanskem in nemškem jeziku.V povprečju je novičnike odprlo
kar 38 % vseh naslovnikov, kar je odličen rezultat, saj se povprečje drugače
vrti okoli 20 %.
V nagradni igri je od junija do septembra skupaj sodelovalo 526 oseb. Podelili smo 3 vikend
pakete in 25 doživetij. V sklopu nagradne igre smo pridobili 296 novih elektronskih
naslovov, ki smo jih uvozili v sistem za marketinško avtomatizacijo Klaviyo. V
jesenskem času se je število prijav na novičnik povečalo tudi organsko.
V okviru kampanje smo
izvedli tudi tri gverila dogodke v Ljubljani in Mariboru ter podelili 15
doživetij.
Na spletnem portalu www.portoroz.si smo v času kampanje
(20. 5.–15. 11 2021) zabeležili 800.000 ogledov, kar je 41 % več v
primerjavi z enakim obdobjem lani. Dosegli smo 583.000 unikatnih
obiskovalcev.