Zaključila se je digitalna akademija v Portorožu

Turistično združenje Portorož je organiziralo že tretjo digitalno akademijo, na kateri so udeleženci osvojili ključne pristope digitalnega marketinga ter v skupinah zasnovali novo doživetje. Program je potekal interaktivno in je združeval predavanja, praktično delo in panelno razpravo.


Turistično združenje Portorož je 6. in 7. novembra že tretjič zapored organiziralo strokovno delavnico Digitalni turizem od teorije do prakse: oblikovanje in trženje inovativnih doživetij. Dogodek je udeležencem pokazal, kako lahko z digitalnim marketingom, družbenimi omrežji in kreativnim trženjem idejo preoblikujejo v zapomnljivo izkušnjo za gosta.

Program prvega dne je predstavil temelje in aktualne trende digitalnega marketinga v turizmu. Udeleženci so spoznali strateško gradnjo znamke, vsebinsko komunikacijo Slovenske turistične organizacije, vlogo video formata 9:16 pri navdihu za potovanja, učinkovite pristope na TikToku ter izbiro in merjenje uspešnosti sodelovanj z vplivneži. Svoje znanje so z udeleženci delili priznani strokovnjaki z različnih področij: 𝐓𝐢𝐧𝐚 𝐌𝐞𝐧𝐭𝐨𝐥, ustanoviteljica podjetja Slocks in Slavsocks, 𝐍𝐢𝐧𝐚 𝐂𝐨𝐥𝐚𝐫𝐢𝐜́ 𝐂𝐯𝐢𝐫𝐧, vodja družbenih omrežij in del ekipe za vsebinski marketing Slovenske turistične organizacije, 𝐀𝐦𝐞𝐥𝐢𝐣𝐚 𝐔𝐦𝐞𝐤, strateginja za družbena omrežja iz agencije The Other, 𝐁𝐥𝐚𝐳̌ 𝐕𝐢𝐳̌𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧, ustanovitelj agencije Veleven Studio, in 𝐍𝐨𝐞𝐦𝐢 𝐙𝐨𝐧𝐭𝐚, ustanoviteljica agencije SocialClub.

Sledila je interaktivna panelna razprava »Digitalni marketing v turizmu«, na kateri so se predavateljem pridružila še 𝐌𝐢𝐭𝐣𝐚 𝐙̌𝐧𝐢𝐝𝐚𝐫𝐬̌𝐢𝐜̌, vodja prodaje in marketinga LifeClass hotels & Spa, ter 𝐏𝐞𝐭𝐫𝐚 𝐑𝐞𝐛𝐞𝐜, strokovnjakinja za marketing podjetja Fonda d.o.o.. Razprava je osvetlila, kako sodobni pristopi digitalnega marketinga vplivajo na promocijo turizma, ter ponudila praktične vpoglede v izkušnje in dobre prakse iz prve roke.

Drugi dan so udeleženci digitalne akademije najprej prisluhnili predavanju  𝐝𝐫. 𝐌𝐚𝐣𝐞 𝐔𝐫𝐚𝐧 𝐌𝐚𝐫𝐚𝐯𝐢𝐜́ s Fakultete za turistične študije – Turistica z naslovom 𝐾𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒𝑣 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑎𝑛𝑒 𝑑𝑜𝑧̌𝑖𝑣𝑒𝑡𝑗𝑒: 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑔𝑎 𝑣𝑟𝑒𝑑𝑛𝑜𝑠𝑡𝑖 𝑡𝑢𝑟𝑖𝑠𝑡𝑖𝑐̌𝑛𝑒 𝑖𝑧𝑘𝑢𝑠̌𝑛𝑗𝑒 𝑠𝑘𝑜𝑧𝑖 𝑜𝑐̌𝑖 𝑔𝑜𝑠𝑡𝑎. Sledil je praktičen del akademije pod okriljem mentorjev Dagmar Pečovnik (Eurotas Hotels), Črta Butinarja (All Year E Biking) in Sabine Weiss Mikulin (LifeClass hotels & Spa). Udeleženci so v tematskih skupinah zasnovali inovativno turistično doživetje – od pozicioniranja in oblikovanja ponudbe do imena, slogana in osnutka digitalne kampanje.

Prijavi se na e-novice iz Portoroža & Pirana

Ne zamudite dogodkov, zanimivosti in aktualne ponudbe iz Portoroža in Pirana.
Naročite se na naše e-novice.

Upravljanje vaših osebnih podatkov:

Soglasje lahko kadarkoli prekličete s klikom na odjavno povezavo v prejetih e-novicah in zahtevate vpogled, popravek, omejitev obdelave ali izbris vaših osebnih podatkov, tako da nas o tem obvestite na info@portoroz.si.

Politika zasebnosti in varovanja osebnih podatkov
Politika zasebnosti na platformi Klavyo

Skip to content