Novice - Portorož in Piran

Vse novice

JAVNO POVABILO K ODDAJI PONUDBE: »Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030«

21. 8. 2024

I.                   NAROČNIK

Naročnik za izvedbo storitve »Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030« je Turistično združenje Portorož, g. i. z., Obala 16, 6320 Portorož. Izbrani ponudnik, ki bo oddal ekonomsko najugodnejšo ponudbo, bo z naročnikom sklenil pogodbo o izvedbi storitve.


II.                
PREDMET NAROČILA

Predmet naročila je izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030, ki zajema:

•       Analizo stanja s ključnimi ugotovitvami tega stanja,

•       Analizo in opredelitev konkurenčnih prednosti Občine Piran in primerjave s primerljivimi turističnimi kraji oziroma destinacijami,

•       Izdelavo akcijskega načrta vključno s kazalniki za kontinuirano spremljanje uresničevanja strategije,

•       Izdelavo strategije razvoja turizma.

Cilj je izdelava strateškega dokumenta, ki mora predstavljati usklajen razvojni dokument vseh akterjev v občini: javnega, zasebnega in civilnega sektorja, ki bo omogočal nadaljnji razvoj turizma kot tudi ostalih področij gospodarskega in družbenega življenja v občini Piran.

Strategija se izdela ob upoštevanju »Projektne naloge za izdelavo strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030«, ki je priloga in sestavni del tega povabila. V projektni nalogi so podrobneje določeni pogoji in zahteve naročnika glede izdelave strategije.

Izvajalec bo v celotnem procesu izdelave strategije sodeloval s predstavniki naročnika in Občine Piran, v skupnem sodelovanju organiziral in sodeloval na predstavitvah, delavnicah, na zahtevo naročnika ali Občine Piran tudi na občinskem svetu in njegovih delovnih telesih. Končni izdelek bo oblikovan skladno s projektno nalogo in ob smiselnem upoštevanju mnenj, stališč in pobud, podanih s strani naročnika, Občine Piran in kvalificiranih deležnikov.

Cilji, katere mora izvajalec pri izdelavi strategije zasledovati so zlasti naslednji:

·        oblikovanje jasne vizije in strateških ciljev občine kot turistične destinacije,

·        identificiranje ključnih priložnosti, konkurenčnih prednosti ter ovir,

·        identificiranje ključnih turističnih produktov in ključnih turističnih infrastrukturnih projektov,

·        doseganje optimalnega turističnega potenciala občine,

·        delovanje na podlagi dolgoročnih strateških usmeritev.

Pri izdelavi strategije kot strateškega dokumenta mora izdelovalec:

·        upoštevati strateške usmeritve in dokumente na področju turizma in gospodarstva na občinski, nacionalni in regionalni ravni ter novo strategijo turizma uskladiti s temi dokumenti in smernicami,

·        strategijo turizma uskladiti z občinskim prostorskim načrtom, ki je v izdelavi,

·        v proces priprave strategije aktivno vključiti projektno skupino naročnika, ključne in zainteresirane akterje na področju turizma ter vso zainteresirano javnost v občini Piran (turistična društva, krajevne skupnosti,...),

·        opredeliti, upoštevajoč ključne ugotovitve iz analize stanja, jasno vizijo in razvojne usmeritve ter v zaključni fazi izdelave strategije podati predloge konkretnih ključnih projektov, ukrepov in aktivnosti,

·        posebno pozornost nameniti tudi znamčenju (brandingu) občine Piran kot turistične destinacije.

Naročnik bo vezano na izdelavo strategije sestavil projektno skupino, s katero bo moral izvajalec aktivno sodelovati in katera bo pooblaščena, da izvajalcu podaja mnenja, usmeritve in predloge, vezane na izdelavo strategije.

Prevzete storitve je potrebno izvršiti strokovno pravilno, vestno in kvalitetno ter v skladu z veljavno zakonodajo.


III.              
NAVODILA ZA PRIPRAVO PONUDBE

Vabimo vas, da na predloženih obrazcih podate ponudbo.

  • Ponudba mora biti veljavna 60 dni od dneva, določenega za predložitev ponudb.
  • Ključni roki za izvedbo storitev so sledeči:

o   izdelava osnutka strategije turizma z akcijskim načrtom: do 30. 4. 2025,

o   izdelava dopolnjenega oziroma končnega predloga strategije turizma z akcijskim načrtom: do 31. 7. 2025,

o   predstavitev strategije turizma in akcijskega načrta naročniku in Občinskemu svetu Občine Piran: do 31. 8. 2025.

  • Naročnik si pridržuje možnost podaljšati obdobje izvajanja storitev, ki so predmet tega povabila, v kolikor bodo za to podani upravičeni razlogi.
  • Rok plačila je 30.-ti dan po prejemu pravilno izstavljenega računa.
  • Ponudnik mora izpolnjevati pogoje kot so navedeni v Prilogi 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev.

·        Ponudnik mora v svoji ponudbi dostaviti:

  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 1: Ponudbeni obrazec,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 2: Predračun,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 4: Izjava o razpoložljivosti ključnega strokovnjaka, kateri mora priložiti življenjepis (CV) imenovanega ključnega strokovnjaka,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 5: Reference ključnega strokovnjaka,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 6: Reference ponudnika,
  • parafirano Prilogo 7: Vzorec pogodbe,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 8: Vzorec menične izjave s pooblastilom za izpolnitev za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti,
  • parafirano Prilogo 9: Projektna naloga za izdelavo strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030,
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 10: Podizvajalci (v primeru sodelovanja s podizvajalci),
  • izpolnjeno in podpisano Prilogo 11-a: Podatki o podizvajalcu (v primeru sodelovanja s podizvajalci),
  • izpolnjeno in (od podizvajalca) podpisano Prilogo 11-b: Izjava o izpolnjevanju pogojev podizvajalca (v primeru sodelovanja s podizvajalci).

Ponudnik mora svojo ponudbo predložiti na obrazcih, ki so sestavni del tega povabila k oddaji ponudbe, z vsemi zahtevanimi prilogami.

Vsi obrazci morajo biti podpisani s strani ponudnika oziroma osebe, ki je zakoniti zastopnik ponudnika, datirani in žigosani.

Ponudnik sme oddano ponudbo spremeniti in/ali dopolniti ali umakniti do poteka roka za oddajo ponudb. Naročnik ne bo upošteval nobenih sprememb in/ali dopolnitev ali umika prejetih ponudb, izvedenih po poteku roka za oddajo ponudb.


IV.              
SPLOŠNI POGOJI NAROČNIKA

·          Naročnik si pridržuje pravico, da razpisanih storitev ne odda nobenemu ponudniku.

·          Naročnik si pridržuje pravico do zavrnitve vseh ponudb, če ponujene cene za naročnika ne bodo sprejemljive.

·          Naročnik si pridržuje pravico kadar koli prekiniti ali ustaviti postopek predmetnega naročila brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti, ne da bi za to navedel razloge.

·          Vsak ponudnik oddaja ponudbo izključno na lastno tveganje in na lastne stroške.

·          Izbira ponudnika je izključna pravica naročnika. Naročnik ne plača ponudnikom nobenih stroškov in ne prevzema odškodninske odgovornosti v zvezi z izdelavo ponudb ali kasnejšimi opravili. Naročnik tudi ne odgovarja za škodo, ki bi jo utrpel ponudnik, ker ni bila sprejeta njegova ponudba.

·          Naročnik si pridržuje pravico kadar koli popraviti in/ali dopolniti predlog pogodbe o izvedbi storitve iz povabila k oddaji ponudbe in v posledici ta popravljeni in/ali dopolnjeni predlog pogodbe postane del povabila k oddaji ponudbe, namesto prejšnjega.

·          Če se izbrani ponudnik pogodbeno določenih rokov ne bo držal, lahko naročnik odstopi od pogodbe.

·          Druga določila so vsebovana v Vzorcu pogodbe (Priloga 7), ki ga ponudniki parafirajo in priložijo svoji ponudbi.

·          Naročnik bo izmed dopustnih ponudb oddal naročilo na podlagi merila »ekonomsko najugodnejša ponudba«, skladno z merili določenimi v točki VI. povabila k oddaji ponudb.


V.                 
POSEBNI POGOJI NAROČNIKA

·          Ponudnik mora ves čas izvedbe storitev razpolagati z vsaj enim ključnim strokovnjakom, ki ima ustrezne mednarodne izkušnje pri izdelavi turističnih strategij oziroma strateških dokumentov s področja turizma.

·          Za izpolnjevanje tega pogoja mora ponudnik predložiti s strani ključnega strokovnjaka podpisano Izjavo o razpoložljivosti ključnega strokovnjaka na obrazcu Priloga 4. Za izpolnjevanje navedenega pogoja mora ponudnik dokazati, da je ključni strokovnjak v zadnjih 5 letih pred datumom za predložitev ponudbe izdelal oziroma sodeloval pri izdelavi vsaj ene turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s področja turizma za turistično destinacijo v tujini (izven Republike Slovenije), pri čemer bo naročnik kot ustrezno referenco štel dokončano turistično strategijo oziroma strateški dokument s področja turizma, za katero so bila dela po pogodbi z referenčnim naročnikom uspešno zaključena.

Za dokazovanje izpolnjevanja tega pogoja mora ponudnik priložiti potrjeno referenčno/a potrdilo/a naročnika/ov del na obrazcu Priloga 5. V kolikor potrdilo ne bo izdano na navedenem obrazcu, mora vsebina priloženega potrdila vsebovati vse podatke, kot so opredeljeni v navedenem obrazcu.

·          Za izvedbo storitev je izvajalec dolžan zagotoviti ustrezno številčen kader, z ustrezno strokovno usposobljenostjo in izkušnjami, da bodo storitve izvedene strokovno in v predvidenih rokih.


VI.              
MERILA ZA IZBIRO NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA

Kot najugodnejši bo izbran ponudnik, ki bo dosegel skupno najvišje število točk pri po spodaj navedenih merilih, in sicer:

MERILO

Ponudbena vrednost z DDV: max. št. točk  40
Reference ponudnika: max. št. točk 60


Skupno število točk dobimo s seštevkom števila točk posameznega merila. Najvišje skupno število točk je 100. Ekonomsko najugodnejša ponudba je ponudba z najvišjim skupnim številom točk.

Skupno število doseženih točk se izračuna kot sledi: T = Tc + TR. T = skupno število točk vrednotene ponudbe

Tc = število točk vrednotene ponudbe po merilu ponudbena vrednost z DDV

TR = število točk vrednotene ponudbe po merilu reference ponudnika

Vrednotenje posameznega merila za izbor:

•        Ponudbena vrednost z DDV (Tc); kot merilo se uporabi ponudbena vrednost z DDV iz obrazca ponudbe.

Ponudbena vrednost se pri ocenjevanju točkuje, kot sledi:

Tc - Ponudniku se lahko pri merilu ponudbena vrednost dodeli največ 40 točk

Cmin – vrednost najnižje dopustne ponudbe z DDV

Ci – vrednost ocenjevane ponudbe z DDV

•          Reference ponudnika (TR)

Pri merilu se vrednotijo reference ponudnika, kot sledi:

Ponudnik je izdelal turistično strategijo oziroma strateški dokument s področja turizma za določeno turistično destinacijo, pri čemer bo naročnik kot ustrezno referenco štel dokončano turistično strategijo oziroma strateški dokument s področja turizma, ki jo je ponudnik izdelal v zadnjih 10 letih pred datumom za predložitev ponudbe, in za katero so bila dela po pogodbi z referenčnim naročnikom uspešno zaključena.

Za dokazovanje izpolnjevanja referenčnih del po tem merilu mora ponudnik priložiti referenčna potrdila referenčnih naročnikov teh del na obrazcu Priloga 6. V kolikor potrdilo ne bo izdano na navedenem obrazcu, mora vsebina priloženega potrdila vsebovati vse podatke, kot so opredeljeni v navedenem obrazcu.

Naročnik si pridržuje pravico, da za posamezni navedeni referenčni projekt naknadno zahteva pisna dokazila oziroma preveri verodostojnost potrjene reference pri referenčnem naročniku.

V skladu z merilom se vrednotijo referenčni projekti ponudnika, pri čemer lahko ponudnik prejme največ 60 točk, in sicer:

•        po 5 točk prinese posamezna referenca za referenčni projekt, za katerega je bila vrednost izdelane turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s področja turizma najmanj 40.000,00 EUR z vključenim DDV-jem.

•        po 10 točk prinese posamezna referenca za referenčni projekt, za katerega je bila vrednost izdelane turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s področja turizma najmanj 80.000,00 EUR z vključenim DDV-jem.

Maksimalno število točk za reference ponudnika je 60 točk.

V primeru, da dva ali več ponudnika/ov dosežeta/jo enako najvišje skupno število točk, bo izbrana ponudba ponudnika, ki je ponudil najnižjo ponudbeno vrednost.

Ponudnik ne more istih referenc izkazovati kot pogoj (Priloga 5) in kot merilo (Priloga 6).


VII.            
JEZIK PONUDBE

Ponudnik mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku.


VIII.         
DOPUSTNA PONUDBA

Dopustna ponudba je ponudba, ki jo predloži ponudnik, za katerega ne obstajajo razlogi za izključitev in ki izpolnjuje pogoje za sodelovanje, njegova ponudba ustreza potrebam in zahtevam naročnika, določenim v tehničnih specifikacijah in v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, je prispela pravočasno, pri njej ni dokazano nedovoljeno dogovarjanje ali korupcija, naročnik je ni ocenil za neobičajno nizko in cena ne presega zagotovljenih sredstev naročnika.


IX.              
PODIZVAJALCI

Če bo ponudnik izvajal naročilo s podizvajalci, mora v ponudbi:

-         Izpolniti tabelo iz Priloge 10, v kateri mora navesti vse podizvajalce ter vsak del naročila, ki ga namerava oddati v podizvajanje, pri tem mora biti jasno razvidno vrsta del, ki jih bo posamezni podizvajalec dejansko izvedel,

-         Priložiti kontaktne podatke in zakonite zastopnike predlaganih podizvajalcev (Priloga 11-a za vsakega posameznega podizvajalca),

-         Priložiti izpolnjeno izjavo podizvajalca o izpolnjevanju pogojev za izvedbo predmetnega naročila in sprejemu pogojev iz dokumentacije (Priloga 11-b za vsakega posameznega podizvajalca),

-         Priložiti pisni dogovor oz. pogodbo osodelovanju s podizvajalcem.

Ponudnik oziroma izbrani izvajalec mora med izvajanjem naročila obvestiti naročnika o morebitnih spremembah informacij podizvajalcev in poslati informacije o novih podizvajalcih, ki jih namerava naknadno vključiti v izvajanje, in sicer najkasneje v petih dneh po spremembi.

V primeru vključitve novih podizvajalcev mora glavni izvajalec skupaj z obvestilom posredovati tudi vse podatke in dokumente, ki so zahtevani za podizvajalce v tej dokumentaciji. Ponudnik ne more prenesti nobene svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo brez predhodnega pisnega soglasja naročnika. Podizvajalec, potrjen s strani naročnika, ne sme oddati dela naprej v podizvajanje brez soglasja naročnika. Ponudnik lahko dokazuje izpolnjevanje referenc in tehničnih sposobnosti s podizvajalci. Reference morajo biti predložene za dela, ki jih bo podizvajalec dejansko tudi izvedel. Za dela, ki jih bo ponudnik sam izvedel, mora predložiti lastne reference. Ponudnik za dela, ki jih bo sam izvedel ne more predložiti referenc podizvajalca. V takem primeru mora ponudnik naročniku predložiti dokazilo, da bo zaradi tega imel na voljo sredstva, potrebna za izvedbo naročila. Kot dokazilo šteje pisni dogovor med subjekti, sklenjen za ta namen.

V kolikor ponudnik zahtevanih dokazil ne bo predložil, bo naročnik njegovo ponudbo izločil. Naročnik opozarja, da izbrani ponudnik v razmerju do naročnika v celoti odgovarja naročniku.


X.                 
SKUPNA PONUDBA

Ponudbo lahko predloži skupina ponudnikov. Skupina mora predložiti pravni akt o skupni izvedbi naročila, kateri mora biti priložen k ponudbi. Iz pravnega akta o skupni izvedbi naročila mora biti nedvoumno razvidno naslednje:

-      imenovanje nosilca posla pri izvedbi naročila;

-      pooblastilo nosilcu posla in odgovorni osebi za podpis ponudbe;

-      obseg posla (natančna navedba vrste in obsega storitev), ki ga bo opravil posamezni partner iz skupine ponudnikov in njihove odgovornosti;

-      izjava, da so vsi partnerji iz skupine ponudnikov seznanjeni s plačilnimi pogoji iz povabila k oddaji ponudbe;

-      način plačila preko vodilnega partnerja ali neposredno vsakemu partnerju posebej;

-      neomejena solidarna odgovornost vseh partnerjev v skupni ponudbi.

Nosilec posla tudi sklene pogodbo o izvedbi naročila in predloži ustrezna sredstva zavarovanja. Ne glede na to pa vsi partnerji iz skupine ponudnikov odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno.

V primeru predložitve skupne ponudbe mora pogoje za sodelovanje navedene v Prilogi 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev, ki se nanašajo na ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti in finančni položaj, ter izključitvene razloge, izpolnjevati vsak partner iz skupine ponudnikov posamezno.


XI.              
DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM

Naročnik bo dodatna pojasnila v zvezi s tem povabilom k oddaji ponudbe objavil na svoji spletni strani najpozneje 5 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb, pod pogojem, da je bila zahteva za pojasnilo posredovana vsaj 8 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb na uradni elektronski naslov naročnika: info@portoroz.si, z naslovom: Pojasnilo - naročilo »Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030«.

Do poteka roka za oddajo ponudb lahko naročnik spreminja ali dopolni povabilo k oddaji ponudbe s prilogami, vendar bo v tem primeru, in če bo potrebno, ustrezno podaljšal rok za oddajo ponudbe.


XII.            
ODPIRANJE IN OCENJEVANJE PONUDB

Za odpiranje in ocenjevanje ponudb bo naročnik imenoval Komisijo za odpiranje in ocenjevanje ponudb, ki jo bodo sestavljali predstavniki naročnika in Občine Piran (v nadaljnjem besedilu: Komisija).

Odpiranje ponudb bo izvedeno v roku 8 delovnih dni po roku za oddajo ponudb. Odpiranje ponudb  ne bo javno.

Pravočasno prispele in popolne ponudbe bo Komisija pregledala in ocenila v skladu z merili tega povabila k oddaji ponudb. V primeru, da bi Komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da je ponudba nepopolna kar zadeva zahtevana listinska dokazila, bo Komisija takega ponudnika pozvala, da svojo ponudbo dopolni v roku treh delovnih dni od dneva prejema poziva za dopolnitev. Če pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bo dopolnil v postavljenem roku, Komisija te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala.

Komisija bo odločitev o izbiri najugodnejšega ponudnika sprejela v roku 20 dni po roku za oddajo ponudb oziroma prejemu morebitnih dopustnih dopolnitev ponudb. Ponudniki bodo o izbranem najugodnejšem ponudniku obveščeni v roku 5 dnipo sprejemu odločitve. Na podlagi odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika bo dolžan izbrani ponudnik v roku 8 dni od dneva poziva naročnika, podpisati pogodbo o izvedbi storitev.


XIII.         
ROK ZA ODDAJO PONUDBE

Obravnavali bomo ponudbe, ki bodo dostavljene do 5. 9. 2024 do 12.00 ure na elektronski naslov: info@portoroz.si, z naslovom: NE ODPIRAJ - Ponudba za »Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030«.


Direktorica

Patricija Gržinič

Priloge:

1.  Priloga 1: Ponudbeni obrazec

2.  Priloga 2: Predračun

3.  Priloga 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev

4.  Priloga 4: Izjava o razpoložljivosti ključnega strokovnjaka

5. Priloga 5: Reference ključnega strokovnjaka

6. Priloga 6: Reference ponudnika

7. Priloga 7: Vzorec pogodbe

8. Priloga 8: Vzorec menične izjave s pooblastilom za izpolnitev za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti

9. Priloga 9: Projektna naloga za izdelavo strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030

10. Priloga 10: Podizvajalci

11. Priloga 11-a: Podatki o podizvajalcu

12. Priloga 11-b: Izjava o izpolnjevanju pogojev podizvajalca

13. JAVNO POVABILO K ODDAJI PONUDBE: "Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030"

Kontakt

Kontakt za medije Polona Žigo
T: +386 (0)5 674 82 62
polona@portoroz.si