21. 8. 2024
I. NAROČNIK
Naročnik za izvedbo storitve »Izdelava
strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030« je Turistično združenje Portorož, g. i. z., Obala 16, 6320 Portorož.
Izbrani ponudnik, ki bo oddal ekonomsko najugodnejšo ponudbo, bo z naročnikom
sklenil pogodbo o izvedbi storitve.
II. PREDMET
NAROČILA
Predmet naročila je izdelava strategije razvoja
turizma v Občini Piran do leta 2030, ki zajema:
• Analizo stanja s ključnimi ugotovitvami tega
stanja,
• Analizo in opredelitev konkurenčnih prednosti
Občine Piran in primerjave s primerljivimi turističnimi kraji oziroma
destinacijami,
• Izdelavo akcijskega načrta vključno s kazalniki
za kontinuirano spremljanje uresničevanja strategije,
• Izdelavo strategije razvoja turizma.
Cilj je izdelava strateškega
dokumenta, ki mora predstavljati usklajen razvojni dokument vseh akterjev v
občini: javnega, zasebnega in civilnega sektorja, ki bo omogočal nadaljnji
razvoj turizma kot tudi ostalih področij gospodarskega in družbenega življenja
v občini Piran.
Strategija se izdela ob
upoštevanju »Projektne naloge za izdelavo strategije razvoja turizma v Občini
Piran do leta 2030«, ki je priloga in sestavni del tega povabila. V projektni
nalogi so podrobneje določeni pogoji in zahteve naročnika glede izdelave
strategije.
Izvajalec bo v celotnem procesu
izdelave strategije sodeloval s predstavniki naročnika in Občine Piran, v
skupnem sodelovanju organiziral in sodeloval na predstavitvah, delavnicah, na
zahtevo naročnika ali Občine Piran tudi na občinskem svetu in njegovih delovnih
telesih. Končni izdelek bo oblikovan skladno s projektno nalogo in ob smiselnem
upoštevanju mnenj, stališč in pobud, podanih s strani naročnika, Občine Piran
in kvalificiranih deležnikov.
Cilji, katere mora izvajalec
pri izdelavi strategije zasledovati so zlasti naslednji:
· oblikovanje jasne vizije in strateških ciljev
občine kot turistične destinacije,
· identificiranje ključnih priložnosti,
konkurenčnih prednosti ter ovir,
· identificiranje ključnih turističnih produktov in
ključnih turističnih infrastrukturnih projektov,
· doseganje optimalnega turističnega potenciala
občine,
· delovanje na podlagi dolgoročnih strateških
usmeritev.
Pri izdelavi strategije kot
strateškega dokumenta mora izdelovalec:
· upoštevati strateške usmeritve in dokumente na
področju turizma in gospodarstva na občinski, nacionalni in regionalni ravni
ter novo strategijo turizma uskladiti s temi dokumenti in smernicami,
· strategijo turizma uskladiti z občinskim
prostorskim načrtom, ki je v izdelavi,
· v proces priprave strategije aktivno vključiti projektno
skupino naročnika, ključne in zainteresirane akterje na področju turizma ter
vso zainteresirano javnost v občini Piran (turistična društva, krajevne
skupnosti,...),
· opredeliti, upoštevajoč ključne ugotovitve iz
analize stanja, jasno vizijo in razvojne usmeritve ter v zaključni fazi izdelave
strategije podati predloge konkretnih ključnih projektov, ukrepov in
aktivnosti,
· posebno pozornost nameniti tudi znamčenju
(brandingu) občine Piran kot turistične destinacije.
Naročnik bo vezano na izdelavo
strategije sestavil projektno skupino, s katero bo moral izvajalec aktivno
sodelovati in katera bo pooblaščena, da izvajalcu podaja mnenja, usmeritve in predloge,
vezane na izdelavo strategije.
Prevzete storitve je potrebno
izvršiti strokovno pravilno, vestno in kvalitetno ter v skladu z veljavno
zakonodajo.
III. NAVODILA
ZA PRIPRAVO PONUDBE
Vabimo vas, da na predloženih
obrazcih podate ponudbo.
- Ponudba
mora biti veljavna 60 dni od dneva, določenega za predložitev ponudb.
- Ključni roki za izvedbo storitev so sledeči:
|
o izdelava osnutka strategije turizma z akcijskim
načrtom: do 30. 4. 2025,
o izdelava dopolnjenega oziroma končnega predloga
strategije turizma z akcijskim načrtom: do 31. 7.
2025,
o predstavitev strategije turizma in akcijskega
načrta naročniku in Občinskemu svetu Občine Piran: do 31. 8. 2025.
- Naročnik si pridržuje možnost podaljšati
obdobje izvajanja storitev, ki so predmet tega povabila, v kolikor bodo za
to podani upravičeni razlogi.
- Rok
plačila je 30.-ti dan po prejemu pravilno izstavljenega računa.
- Ponudnik
mora izpolnjevati pogoje kot so
navedeni v Prilogi 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev.
|
· Ponudnik mora v svoji
ponudbi dostaviti:
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 1: Ponudbeni obrazec,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 2: Predračun,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 4: Izjava o razpoložljivosti ključnega strokovnjaka,
kateri mora priložiti življenjepis (CV) imenovanega ključnega strokovnjaka,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 5: Reference ključnega
strokovnjaka,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 6: Reference ponudnika,
- parafirano
Prilogo 7: Vzorec
pogodbe,
- izpolnjeno
in podpisano Prilogo 8: Vzorec menične izjave s pooblastilom za izpolnitev za
dobro izvedbo pogodbenih obveznosti,
- parafirano
Prilogo 9: Projektna naloga za izdelavo
strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030,
- izpolnjeno in podpisano Prilogo
10: Podizvajalci (v
primeru sodelovanja s podizvajalci),
- izpolnjeno in podpisano Prilogo 11-a: Podatki o
podizvajalcu (v primeru sodelovanja s podizvajalci),
- izpolnjeno in (od podizvajalca) podpisano Prilogo
11-b: Izjava o izpolnjevanju pogojev podizvajalca (v
primeru sodelovanja s podizvajalci).
|
Ponudnik mora svojo ponudbo
predložiti na obrazcih, ki so sestavni del tega povabila k oddaji ponudbe, z
vsemi zahtevanimi prilogami.
Vsi obrazci morajo biti podpisani
s strani ponudnika oziroma osebe, ki je zakoniti zastopnik ponudnika, datirani
in žigosani.
Ponudnik sme oddano ponudbo
spremeniti in/ali dopolniti ali umakniti do poteka roka za oddajo ponudb. Naročnik
ne bo upošteval nobenih sprememb in/ali dopolnitev ali umika prejetih ponudb,
izvedenih po poteku roka za oddajo ponudb.
IV. SPLOŠNI
POGOJI NAROČNIKA
· Naročnik si pridržuje pravico, da razpisanih
storitev ne odda nobenemu ponudniku.
· Naročnik si pridržuje pravico do zavrnitve vseh
ponudb, če ponujene cene za naročnika ne bodo sprejemljive.
· Naročnik si pridržuje pravico kadar koli prekiniti
ali ustaviti postopek predmetnega naročila brez kakršnekoli odškodninske
odgovornosti, ne da bi za to navedel razloge.
· Vsak ponudnik oddaja ponudbo
izključno na lastno tveganje in na lastne stroške.
· Izbira ponudnika je izključna pravica naročnika.
Naročnik ne plača ponudnikom nobenih stroškov in ne prevzema odškodninske
odgovornosti v zvezi z izdelavo ponudb ali kasnejšimi opravili. Naročnik tudi
ne odgovarja za škodo, ki bi jo utrpel ponudnik, ker ni bila sprejeta njegova
ponudba.
· Naročnik si pridržuje pravico kadar koli popraviti
in/ali dopolniti predlog pogodbe o izvedbi storitve iz povabila k oddaji
ponudbe in v posledici ta popravljeni in/ali dopolnjeni predlog pogodbe postane
del povabila k oddaji ponudbe, namesto
prejšnjega.
· Če se izbrani ponudnik pogodbeno določenih rokov ne
bo držal, lahko naročnik odstopi od pogodbe.
· Druga določila so vsebovana v Vzorcu pogodbe
(Priloga 7), ki ga ponudniki parafirajo in priložijo svoji ponudbi.
· Naročnik bo izmed dopustnih ponudb oddal naročilo na podlagi merila »ekonomsko najugodnejša ponudba«, skladno z merili določenimi v točki
VI. povabila k oddaji ponudb.
V. POSEBNI
POGOJI NAROČNIKA
· Ponudnik mora ves čas izvedbe storitev razpolagati
z vsaj enim ključnim strokovnjakom, ki ima ustrezne mednarodne izkušnje pri
izdelavi turističnih strategij oziroma strateških dokumentov s področja turizma.
· Za izpolnjevanje tega pogoja mora ponudnik
predložiti s strani ključnega strokovnjaka podpisano Izjavo o razpoložljivosti
ključnega strokovnjaka na obrazcu Priloga 4. Za izpolnjevanje navedenega pogoja
mora ponudnik dokazati, da je ključni strokovnjak v zadnjih 5 letih pred
datumom za predložitev ponudbe izdelal oziroma sodeloval pri izdelavi vsaj ene
turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s področja turizma za
turistično destinacijo v tujini (izven Republike Slovenije), pri čemer bo
naročnik kot ustrezno referenco štel dokončano turistično strategijo oziroma
strateški dokument s področja turizma, za katero so bila dela po pogodbi z
referenčnim naročnikom uspešno zaključena.
Za dokazovanje izpolnjevanja tega pogoja mora ponudnik
priložiti potrjeno referenčno/a potrdilo/a naročnika/ov del na obrazcu Priloga 5.
V kolikor potrdilo ne bo izdano na navedenem obrazcu, mora vsebina priloženega
potrdila vsebovati vse podatke, kot so opredeljeni v navedenem obrazcu.
· Za izvedbo storitev je izvajalec dolžan zagotoviti
ustrezno številčen kader, z ustrezno strokovno usposobljenostjo in izkušnjami, da
bodo storitve izvedene strokovno in v predvidenih rokih.
VI. MERILA ZA
IZBIRO NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA
Kot najugodnejši bo
izbran ponudnik, ki bo dosegel skupno najvišje število točk pri po spodaj
navedenih merilih, in sicer:
MERILO
Ponudbena vrednost z DDV: max. št. točk 40
Reference ponudnika: max. št. točk 60
Skupno število
točk dobimo s seštevkom števila
točk posameznega merila.
Najvišje skupno število točk je 100. Ekonomsko
najugodnejša ponudba je ponudba z najvišjim skupnim številom točk.
Skupno število doseženih
točk se izračuna
kot sledi: T = Tc + TR. T = skupno število točk vrednotene ponudbe
Tc = število točk vrednotene ponudbe
po merilu ponudbena vrednost z DDV
TR = število točk vrednotene ponudbe
po merilu reference
ponudnika
Vrednotenje posameznega merila za izbor:
• Ponudbena vrednost
z DDV (Tc); kot merilo
se uporabi ponudbena vrednost z DDV iz obrazca ponudbe.
Ponudbena vrednost se pri ocenjevanju točkuje, kot sledi:
Tc - Ponudniku se lahko pri merilu
ponudbena vrednost dodeli največ 40 točk
Cmin – vrednost najnižje dopustne ponudbe z DDV
Ci – vrednost
ocenjevane ponudbe z DDV
• Reference ponudnika (TR)
Pri merilu se vrednotijo reference ponudnika, kot sledi:
Ponudnik je izdelal turistično
strategijo oziroma strateški dokument s področja turizma za določeno turistično
destinacijo, pri čemer bo naročnik kot ustrezno
referenco štel dokončano turistično strategijo oziroma strateški dokument s
področja turizma, ki jo je ponudnik izdelal v zadnjih 10 letih pred datumom za predložitev ponudbe, in za katero so bila dela
po pogodbi z referenčnim naročnikom uspešno zaključena.
Za dokazovanje
izpolnjevanja referenčnih del po tem merilu mora ponudnik priložiti referenčna
potrdila referenčnih naročnikov teh del na obrazcu Priloga 6. V kolikor
potrdilo ne bo izdano na navedenem obrazcu, mora vsebina priloženega potrdila
vsebovati vse podatke, kot so opredeljeni v navedenem obrazcu.
Naročnik si pridržuje
pravico, da za posamezni navedeni
referenčni projekt naknadno zahteva pisna dokazila oziroma preveri verodostojnost
potrjene reference pri referenčnem naročniku.
V skladu
z merilom se vrednotijo referenčni projekti ponudnika, pri čemer lahko
ponudnik prejme največ 60 točk, in sicer:
• po 5 točk prinese
posamezna referenca za referenčni projekt, za katerega je bila vrednost izdelane
turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s
področja turizma najmanj 40.000,00 EUR z vključenim DDV-jem.
• po 10 točk prinese
posamezna referenca za referenčni projekt, za katerega je bila vrednost
izdelane turistične strategije oziroma strateškega dokumenta s področja turizma
najmanj 80.000,00 EUR z vključenim DDV-jem.
Maksimalno število
točk za reference
ponudnika je 60 točk.
V primeru, da dva ali več ponudnika/ov dosežeta/jo enako najvišje
skupno število točk, bo izbrana ponudba ponudnika, ki je ponudil
najnižjo ponudbeno vrednost.
Ponudnik ne more istih referenc
izkazovati kot pogoj (Priloga 5) in kot merilo (Priloga 6).
VII. JEZIK
PONUDBE
Ponudnik
mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku.
VIII. DOPUSTNA
PONUDBA
Dopustna
ponudba je ponudba, ki jo predloži ponudnik, za katerega ne obstajajo razlogi
za izključitev in ki izpolnjuje pogoje za sodelovanje, njegova ponudba ustreza
potrebam in zahtevam naročnika, določenim v tehničnih specifikacijah in v
dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, je prispela pravočasno, pri
njej ni dokazano nedovoljeno dogovarjanje ali korupcija, naročnik je ni ocenil
za neobičajno nizko in cena ne presega zagotovljenih sredstev naročnika.
IX. PODIZVAJALCI
Če bo ponudnik
izvajal naročilo s podizvajalci, mora v ponudbi:
- Izpolniti tabelo iz
Priloge 10, v kateri mora navesti vse podizvajalce ter vsak del naročila, ki ga
namerava oddati v podizvajanje, pri tem mora biti jasno razvidno vrsta del, ki
jih bo posamezni podizvajalec dejansko izvedel,
- Priložiti kontaktne
podatke in zakonite zastopnike predlaganih podizvajalcev (Priloga 11-a za
vsakega posameznega podizvajalca),
- Priložiti izpolnjeno
izjavo podizvajalca o izpolnjevanju pogojev za izvedbo predmetnega naročila in
sprejemu pogojev iz dokumentacije (Priloga 11-b za vsakega posameznega
podizvajalca),
- Priložiti pisni dogovor
oz. pogodbo osodelovanju s podizvajalcem.
Ponudnik oziroma izbrani izvajalec
mora med izvajanjem naročila obvestiti
naročnika o morebitnih
spremembah informacij podizvajalcev in poslati informacije o novih podizvajalcih, ki jih namerava naknadno
vključiti v izvajanje, in sicer najkasneje v petih dneh po spremembi.
V primeru vključitve novih podizvajalcev mora glavni
izvajalec skupaj z obvestilom posredovati tudi vse podatke in dokumente, ki so zahtevani
za podizvajalce v tej dokumentaciji. Ponudnik ne more prenesti nobene svoje
pogodbene obveznosti na tretjo osebo brez predhodnega pisnega soglasja
naročnika.
Podizvajalec, potrjen s strani naročnika, ne sme oddati
dela naprej v podizvajanje brez soglasja naročnika.
Ponudnik lahko dokazuje izpolnjevanje referenc in
tehničnih sposobnosti s podizvajalci. Reference morajo biti predložene za dela,
ki jih bo podizvajalec dejansko tudi izvedel. Za dela, ki jih bo ponudnik sam
izvedel, mora predložiti lastne reference. Ponudnik za dela, ki jih bo sam
izvedel ne more predložiti referenc podizvajalca. V takem primeru mora ponudnik
naročniku predložiti dokazilo, da bo zaradi tega imel na voljo sredstva,
potrebna za izvedbo naročila. Kot dokazilo šteje pisni dogovor med subjekti,
sklenjen za ta namen.
V kolikor ponudnik zahtevanih dokazil ne bo predložil,
bo naročnik njegovo ponudbo izločil. Naročnik opozarja, da izbrani ponudnik v
razmerju do naročnika v celoti odgovarja naročniku.
X. SKUPNA PONUDBA
Ponudbo lahko predloži
skupina ponudnikov. Skupina
mora predložiti pravni akt o skupni izvedbi naročila, kateri mora biti priložen k ponudbi. Iz pravnega akta o skupni
izvedbi naročila mora biti
nedvoumno razvidno naslednje:
- imenovanje nosilca
posla pri izvedbi
naročila;
- pooblastilo nosilcu
posla in odgovorni osebi za podpis ponudbe;
- obseg posla
(natančna navedba vrste in obsega storitev), ki ga bo opravil posamezni partner
iz skupine ponudnikov in njihove odgovornosti;
- izjava, da so vsi partnerji iz skupine ponudnikov seznanjeni s plačilnimi pogoji
iz povabila k oddaji ponudbe;
- način plačila
preko vodilnega partnerja ali neposredno vsakemu
partnerju posebej;
- neomejena solidarna
odgovornost vseh partnerjev v skupni ponudbi.
Nosilec posla tudi sklene pogodbo o izvedbi
naročila in predloži ustrezna sredstva zavarovanja. Ne glede na to pa vsi
partnerji iz skupine ponudnikov odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno.
V primeru
predložitve skupne ponudbe mora pogoje za sodelovanje navedene v Prilogi 3:
Izjava o izpolnjevanju pogojev, ki se nanašajo na ustreznost za opravljanje
poklicne dejavnosti in finančni položaj, ter izključitvene razloge, izpolnjevati
vsak partner iz skupine ponudnikov posamezno.
XI. DODATNA POJASNILA PONUDNIKOM
Naročnik bo dodatna pojasnila v zvezi s tem povabilom
k oddaji ponudbe objavil na svoji spletni strani najpozneje 5 dni pred iztekom
roka za oddajo ponudb, pod pogojem, da je bila zahteva za pojasnilo posredovana
vsaj 8 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb na uradni elektronski naslov
naročnika: info@portoroz.si, z naslovom: Pojasnilo - naročilo »Izdelava strategije razvoja turizma v Občini
Piran do leta 2030«.
Do poteka roka za oddajo
ponudb lahko naročnik
spreminja ali dopolni povabilo k oddaji ponudbe s
prilogami, vendar bo v tem primeru, in če bo potrebno,
ustrezno podaljšal rok za oddajo ponudbe.
XII. ODPIRANJE
IN OCENJEVANJE PONUDB
Za odpiranje in ocenjevanje
ponudb bo naročnik imenoval Komisijo za odpiranje in ocenjevanje ponudb, ki jo
bodo sestavljali predstavniki naročnika in Občine Piran (v nadaljnjem besedilu:
Komisija).
Odpiranje ponudb bo izvedeno v
roku 8 delovnih dni po roku za oddajo ponudb. Odpiranje ponudb ne bo javno.
Pravočasno prispele in popolne ponudbe bo Komisija pregledala
in ocenila v skladu z merili tega povabila k oddaji ponudb. V primeru, da bi
Komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da je ponudba nepopolna kar zadeva
zahtevana listinska dokazila, bo Komisija takega ponudnika pozvala, da svojo
ponudbo dopolni v roku treh delovnih dni od dneva prejema poziva za dopolnitev.
Če pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bo dopolnil v postavljenem roku, Komisija
te ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala.
Komisija bo odločitev o izbiri najugodnejšega ponudnika
sprejela v roku 20 dni po roku za oddajo ponudb oziroma prejemu morebitnih
dopustnih dopolnitev ponudb. Ponudniki bodo o izbranem najugodnejšem ponudniku
obveščeni v roku 5 dnipo sprejemu odločitve. Na podlagi odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika
bo dolžan izbrani ponudnik v roku 8 dni od dneva poziva naročnika, podpisati
pogodbo o izvedbi storitev.
XIII. ROK ZA
ODDAJO PONUDBE
Obravnavali
bomo ponudbe, ki bodo dostavljene do 5. 9. 2024 do 12.00 ure na elektronski naslov: info@portoroz.si, z naslovom: NE ODPIRAJ -
Ponudba za »Izdelava strategije razvoja
turizma v Občini Piran do leta 2030«.
Direktorica
Patricija
Gržinič
Priloge:
1. Priloga 1: Ponudbeni obrazec
2. Priloga 2: Predračun
3. Priloga 3: Izjava o izpolnjevanju pogojev
4. Priloga 4: Izjava o razpoložljivosti ključnega strokovnjaka
5. Priloga 5: Reference ključnega strokovnjaka
6. Priloga 6: Reference ponudnika
7. Priloga 7: Vzorec pogodbe
8. Priloga 8: Vzorec menične izjave s pooblastilom za izpolnitev za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti
9. Priloga 9: Projektna naloga za izdelavo strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030
10. Priloga 10: Podizvajalci
11. Priloga 11-a: Podatki o podizvajalcu
12. Priloga 11-b: Izjava o izpolnjevanju pogojev podizvajalca
13. JAVNO POVABILO K ODDAJI PONUDBE: "Izdelava strategije razvoja turizma v Občini Piran do leta 2030"