V zadnjih dveh letih je na destinaciji
Portorož & Piran prenočilo približno 65 % domačih gostov, med tujci pa so
prednjačili Avstrijci, Nemci in Madžari. Pred pandemijo smo sicer gostili kar
tri četrtine tujih gostov in na Turističnem združenju Portorož upajo, da se
bomo že letos ponovno približali tem številkam. Seveda pa je za uspešne
rezultate treba tudi okrepiti promocijo na tujih trgih. Turistično združenje
Portorož tako od letos ponovno intenzivneje komunicira z italijanskimi,
avstrijskimi in nemškimi mediji, udeležuje se turističnih poslovnih dogodkov, kjer
nagovarjajo tuje turistične agente in
organizatorje potovanj, ravno tako so na naše glavne trge usmerjene spletne
promocijske kampanje.
Eden lepših promocijskih dogodkov v
živo je 23. marca potekal v Italiji. Turistično združenje Portorož je predstavilo destinacijo
Portorož & Piran izbranim italijanskim novinarjem v središču Milana. Dogodek
v elitni restavraciji Identità Golose je obiskalo 30 predstavnikov medijev, kot
so La Repubblica, Il Giornale, Donna Moderna, Elle, Dove, Bell’Europa in drugi.
Na dogodku, ki je bil organiziran v sodelovanju s Slovensko turistično
organizacijo, so predstavili ponudbo naše destinacije in jih razvajali z
istrsko kulinariko. Dogodek je tudi že obrodil
sadove, saj so mu sledile čudovite objave, med drugim v reviji Oggi in v
dnevniku QN Quotidiano Nazionale.
Skupinska fotografija: Dogodek je uspel z združenimi močmi ekipe TZP, STO in agencije AT Comunicazione.
Fotografija s predstavitve v Milanu: destinacijo sta predstavila direktor TZP Aleksander Valentin in Aljoša Ota, direktor
predstavništva STO v Italiji.