Novice - Portorož in Piran

Vse novice

Kampanja Zapelji svoje sanje k nam

5. 4. 2021

Simbol nostalgije, ki je dosegel velik uspeh in prepoznavnost v poletni akciji, je postal tudi nosilni simbol jesensko-zimske. Ciljno skupino v težkih časih fizične omejenosti na lokalno okolje nagovarja k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bo že čez nekaj mesecev pripeljalo na destinacijo.

Od januarja do marca 2021 smo nagovarjali goste na domačem in tujih trgih v sklopu lead generation kampanje z naslovom Zapelji svoje sanje k nam, s katero smo vzbujali željo po obisku destinacije po odprtju, opominjali na številna doživetja ter gradili bazo za e-novice.

Osrednja komunikacija je tokrat potekala preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov odgovori na deset vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in znamenitostih. Vsak, ki je izpolnil kviz, je dobil namig za sanjsko doživetje, ki mu je najbolj pisano na kožo. Ob oddaji elektronskega naslova je uporabnika čakalo še posebno presenečenje – kupon za brezplačen sladoled v kavarni Café Central v LifeClass Hotels & Spa v Portorožu, ki ga lahko izkoristi v letu 2021. Skupno smo prejeli 880 prijav na e-novice in podarili 890 kuponov za sladoled.

V sklopu promocijskih aktivnosti na nemško govorečih trgih smo v sodelovanju z našo nemško PR agencijo v januarju izvedli virtualne ture z avstrijskimi vplivneži, ki so sanjarili o obisku destinacije v času po odprtju. Zaradi velike zasedenosti smo sicer obisk vplivnežev iz Avstrije načrtovali že v oktobru 2020, ker je bil poudarek na kolesarskem turizmu, kulinaričnih doživetjih in kulturnem turizmu, vendar obiska zaradi ponovnih Covid omejitev nismo uspeli izvesti. Aktivnost smo zato izvedli v januarju 2021 preko inovativnih pristopov in specializirane PR agencije za nemško govoreče trge, s katero aktivno sodelujemo in pozna našo destinacijo. S pomočjo agencije smo identificirali dve avstrijski vplivnici za dve ciljni skupini. Naloga vplivneža je, da vzpodbudi sanjarjenje o destinacij, vsaka vplivnica je iz fototeke in videoteke destinacije izbrala foto/video material, ga objavila na svojih kanalih in tako destinacijo približala svojim sledilcem. Hkrati pa je Turistično združenje Portorož v okviru digitalne kampanje objavilo objave vplivnic in jih tako dodatno promoviralo.

Kontakt

Lea Šuligoj
T: +386 (0)5 674 82 62
lea@portoroz.si