5. 4. 2021
Simbol nostalgije, ki je dosegel velik
uspeh in prepoznavnost v poletni akciji, je postal tudi nosilni simbol
jesensko-zimske. Ciljno skupino v težkih časih fizične omejenosti na lokalno
okolje nagovarja k sanjarjenju o doživetjih, ki jih bo že čez nekaj mesecev
pripeljalo na destinacijo.
Od januarja do marca 2021 smo nagovarjali
goste na domačem in tujih trgih v sklopu lead generation kampanje z
naslovom Zapelji svoje sanje k nam, s katero smo vzbujali željo po
obisku destinacije po odprtju, opominjali na številna doživetja ter gradili
bazo za e-novice.
Osrednja komunikacija je tokrat potekala
preko kviza na pristajalni strani. Uporabnik z izbiro slikovnih odgovorov
odgovori na deset vprašanj v povezavi z destinacijo, doživetji in njegovimi
osebnimi preferencami ter ob tem spozna več o posameznih tipičnih produktih in
znamenitostih. Vsak, ki je izpolnil kviz, je dobil namig za sanjsko doživetje,
ki mu je najbolj pisano na kožo. Ob oddaji elektronskega naslova je uporabnika
čakalo še posebno presenečenje – kupon za brezplačen sladoled v kavarni Café
Central v LifeClass Hotels & Spa v Portorožu, ki ga lahko izkoristi v letu
2021. Skupno smo prejeli 880 prijav na e-novice in podarili 890 kuponov za
sladoled.
V sklopu promocijskih aktivnosti na
nemško govorečih trgih smo v sodelovanju z našo nemško PR agencijo v januarju
izvedli virtualne ture z avstrijskimi vplivneži, ki so sanjarili o obisku
destinacije v času po odprtju. Zaradi velike zasedenosti smo sicer obisk vplivnežev
iz Avstrije načrtovali že v oktobru 2020, ker je bil poudarek na kolesarskem
turizmu, kulinaričnih doživetjih in kulturnem turizmu, vendar obiska zaradi
ponovnih Covid omejitev nismo uspeli izvesti. Aktivnost smo zato izvedli v
januarju 2021 preko inovativnih pristopov in specializirane PR agencije za
nemško govoreče trge, s katero aktivno sodelujemo in pozna našo destinacijo. S
pomočjo agencije smo identificirali dve avstrijski vplivnici za dve ciljni
skupini. Naloga vplivneža je, da vzpodbudi sanjarjenje o destinacij, vsaka
vplivnica je iz fototeke in videoteke destinacije izbrala foto/video material,
ga objavila na svojih kanalih in tako destinacijo približala svojim sledilcem.
Hkrati pa je Turistično združenje Portorož v okviru digitalne kampanje objavilo
objave vplivnic in jih tako dodatno promoviralo.