Novice - Portorož in Piran

Vse novice

Rezultati promocijske kampanje 2021 doma in v tujini

Turistično združenje Portorož se je tudi letos hitro odzvalo in takoj ob sprostitvi ukrepov pričelo s celovito oglaševalsko kampanjo, najprej na domačem trgu, nato pa tudi na avstrijskem in italijanskem. Pripravili smo nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, v kateri je blestel nostalgični rdeči fičko. Letos smo zgodbo nadaljevali z istimi igralci, fička pa je nadomestil modernejši, električni Fiat 500.

Oglasi s sloganom Naprej v Portorož in Piran so se vrteli na vseh večjih slovenskih TV kanalih. Kampanja je bila podprta tudi s spletnim oglaševanjem, ki je trajalo vse do novembra. V sklopu kampanje smo na destinacijo povabili vplivneže, organizirali nagradno igro in izvedli gverila dogodke. Celotna kampanja na domačem in na tujih trgih je bila vredna 120.000 evrov, približno polovico pa smo financirali iz sredstev razpisa Slovenske turistične organizacije.

Letos smo v kampanjo vključili tudi veliko turističnih ponudnikov, tri večje hotelske verige in kar trinajst manjših ponudnikov. Izbirali so lahko med predstavitvijo na pristajalni strani kampanje in na družbenih omrežjih ter vključitvijo v spletno oglaševanje ali TV spot. H kampanji sta največ prispevali podjetji Istrabenz Turizem in Sava Turizem, za kateri sta bila posneta tudi posebna TV oglasa. Hkrati so se tako na TV postajah vrteli kar trije reklamni spoti, en krovni destinacijski in dva hotelska, s čimer smo dosegli še večji promocijski učinek.

Novost v komunikaciji destinacije Portorož in Piran je znak Destinacija priporoča, ki so ga prejeli vsi ponudniki lokalnih izdelkov in avtentičnih doživetij ter namestitev, ki izpolnjujejo kriterije za popoln oddih. Znak gostom omogoča lažjo orientacijo in izbiro ustrezne kakovostne ponudbe.

Aleksander Valentin, direktor Turističnega združenja Portorož: »Ponosni smo na uspešno povezovanje partnerjev na destinaciji, v Sloveniji je to namreč prej izjema kot pravilo. V kampanji smo izpostavili nova presenečenja, s katerimi smo želeli dvigniti dodano vrednost destinacije in spodbuditi izvenpenzionsko potrošnjo. Z izbiro električnega avtomobila pa smo letos kampanji dodali tudi trajnostni vidik.« Turistično združenje Portorož je sklenilo sodelovanje z zastopnikom vozil Fiat - Avtom Triglav, ki je posodil avtomobil za televizijski oglas, poleg tega pa je podprl destinacijsko kampanjo preko svojih promocijskih kanalov.


Kampanja Naprej v Portorož in Piran je prinesla je odlične rezultate

Oglaševanje na televiziji je potekalo od 20. maja do 20. junija in je zajela vse pomembnejše slovenske kanale (TV Slovenija, POP TV, Kanal A, Planet TV, Kino, Disney), kjer je bilo doseženih 639.200 posameznikov. V okviru medijskih kazalcev je bilo doseženo kar 76 % ciljne skupine, v povprečju je vsak gledalec oglas videl šestkrat.

Oglaševali smo tudi na spletu in družbenih omrežjih destinacije, stična točka kampanje pa so bile vsebine na pristajalnih straneh, kjer so lahko gostje izvedeli vse podrobnosti o ponudbi destinacije ter tudi rezervirali doživetja. Spletno oglaševanje je potekalo na slovenskem, avstrijskem in italijanskem trgu vse od 20. maja do 15. novembra. Oglasi so se v vseh treh državah skupaj prikazali 4.8 milijonkrat, zabeležili smo 59.400 klikov na oglase. V Avstriji in Italiji smo zabeležili še posebej ugodno razmerje med prikazi in kliki (v povprečju 3,26 %), oglasi so se tam prikazali 904.500-krat, klikov na oglase pa je bilo 29.500. S klasičnimi pasicami po ceni na klik so oglasi na vseh treh trgih dosegli 705.911 spletnih uporabnikov. Na Facebooku smo dosegli veliko interakcij: 1.308 odzivov na oglase, 74 komentarjev in 89 delitev oglasov.

Sodelovali smo s petimi slovenskimi vplivneži za različne ciljne skupine. Portorož & Piran so obiskali: dve družini ekipe Kam z mulcem (FB 37k, IG 14.9k), Nina Držaj - @zljubeznijomama (FB 14.7k, IG 10.5k), Sanja Grohar - @sanjagrohar (FB 26k, IG 83.5k), Danijela Čutura Sluga - @maminaoff (FB 18.8k, IG 20.8k) ter Katja Stojilkovski in Mic Melanšek - @wejusttravel/@povsodjelepo(FB 28.6k, IG 12k).

V času kampanje smo poslali 14 tematskih novičnikov in 15 tedenskih napovednikov dogodkov v slovenskem jeziku ter 6 novičnikov v italijanskem in nemškem jeziku.V povprečju je novičnike odprlo kar 38 % vseh naslovnikov, kar je odličen rezultat, saj se povprečje drugače vrti okoli 20 %.

V nagradni igri je od junija do septembra skupaj sodelovalo 526 oseb. Podelili smo 3 vikend pakete in 25 doživetij. V sklopu nagradne igre smo pridobili 296 novih elektronskih naslovov, ki smo jih uvozili v sistem za marketinško avtomatizacijo Klaviyo. V jesenskem času se je število prijav na novičnik povečalo tudi organsko.

V okviru kampanje smo izvedli tudi tri gverila dogodke v Ljubljani in Mariboru ter podelili 15 doživetij.

Na spletnem portalu www.portoroz.si smo v času kampanje (20. 5.–15. 11 2021) zabeležili 800.000 ogledov, kar je 41 % več v primerjavi z enakim obdobjem lani. Dosegli smo 583.000 unikatnih obiskovalcev.

Kontakt

Kontakt za medije Lea Šuligoj
T: +386 (0)5 674 82 62
M: +386 40 844 229
lea@portoroz.si