Turistično združenje Portorož je
pripravilo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, s katero bo pozvalo
vse Slovence, naj dopustujejo v Portorožu in Piranu. Destinacija aktivno
sodeluje tudi v akciji slovenske turistične organizacije Moja Slovenija. Upajo, da bodo kmalu lahko pričeli
nagovarjati tudi tuje turiste.
Ni
skrivnost, da letošnja turistična sezona predstavlja za vse zaposlene v turizmu
velik izziv, zato so se na destinaciji Portorož & Piran v sodelovanju s
turističnim gospodarstvom in Občino Piran odločili, da pripravijo celovito
oglaševalsko kampanjo na domačem trgu. Na Turističnem združenju Portorož so se
odzvali bliskovito in v dobrem tednu dni pripravili ter tudi že zagnali
kampanjo z naslovom Nazaj v Portorož in Piran. Glavni poudarek je na televizijskih
oglasih, ki so se pričeli vrteti na
vseh pomembnejših slovenskih TV postajah včeraj, 26. maja. Kampanja, s katero
bodo povabili prebivalce Slovenije k oddihu v
Portorožu in Piranu, odkrivanju skritih kotičkov ter novih doživetij, pa
bo trajala še vse do konca avgusta.
Župan Občine Piran Đenio Zadković je pozdravil projekt: »Veseli me, da smo zbrali moči
in pripravili tako udarno kampanjo na domačem trgu, saj turistično
gospodarstvo zdaj potrebuje pomoč. Dobra epidemiološka slika naše države in še
posebej naše občine bo odlično sporočilo za vse goste, ki nas bodo želeli
obiskati.«
»Domače goste vabimo, naj dopustujejo pri nas kot nekoč, ampak še
bolje. Povabili jih bomo, da porabijo turistične bone pri nas, hkrati bomo z
upoštevanjem priporočil naredili vse, da se bodo tako gosti kot tudi domače
prebivalstvo pri nas počutili varno,« je dodal mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož.
Odločili so se, da zgodbo kampanje zavijejo v nostalgična čustva.
Kreativno zasnovo kampanje so pripravili v sodelovanju z agencijo April
8, direktorica Urša Mivšek Sitar je
povedala: »Glavni akter kampanje je rdeči fičko, ki pri gledalcih vzbudi spomin
na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali. Uvodni,
črno-beli del TV oglasa prikazuje pakiranje tipične slovenske družine v fička,
do vrha naloženega s prtljago, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala
in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje.« Cilj tega dela je
ponovno obuditi pričakovanje počitnic iz otroštva, spomine, veselje in občutek
varnosti. Zgodba se iz preteklosti hitro preseli v barvito sedanjost, kjer
ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko novih doživetij za
vse okuse, od pešpoti s čudovitimi razgledi, do lova na tartufe, pokušin vina
in oljčnega olja na domačijah v zaledju ter
velnesa sredi solin. Zdaj je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in
Piran, saj destinacija danes ponuja danes veliko več, kot je včasih. Uporaba
besedila Zdaj je čas kot dodatnega nagovora v oglasih predstavlja tudi
približevanje in podporo kampanji Slovenske turistične organizacije Moja
Slovenija.
Kampanja vključuje oglase na vseh pomembnejših slovenskih TV postajah (TV
Slovenija, POP TV, Kanal A in Planet TV), radiu, spletu in zunanjih površinah,
podprta pa bo tudi z vsebinami na pristajalni strani, na portalu www.portoroz.si in na družbenih omrežjih destinacije. Rdeči
fičko pa bo obiskal tudi nekatere večje slovenske kraje, kjer bodo hostese in
hostesniki z nagradno igro mimoidoče vabili v Portorož in Piran.
Slovenski gostje so lani v vsem
letu ustvarili približno 30 % vseh prenočitev v občini Piran, v poletnih
mesecih pa približno četrtino. Lani je tako na destinaciji v treh poletnih
mesecih prenočilo 75.000 domačih gostov. Ocenjujejo, da bi lahko s pomočjo
oglaševalske kampanje letos to številko podvojili.
K sodelovanju z deljenjem spletnih vsebin bodo pozvali tudi ostale
soustvarjalce turizma na destinaciji, s čimer bodo še hitreje privabili domače
goste. Vrednost kampanje na domačem trgu znaša približno 100.000 evrov, del
stroškov pa bodo pokrili iz razpisa STO.
Destinacija Portorož & Piran aktivno sodeluje tudi v akciji
Moja Slovenija
Turistično
združenje Portorož se je aktivno vključilo tudi v kampanjo Slovenske turistične
organizacije Moja Slovenija. STO namreč v sodelovanju z gospodarstvom,
destinacijami, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi
institucijami izvaja vseslovensko komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija z
namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo
Slovenijo in delijo svoja doživetja. Turistično
združenje Portorož je pozvalo različne ambasadorje destinacije, ki so v obliki
videa povabili prebivalce Slovenije na počitnice v Portorož in Piran. Do danes so
pridobili že deset simpatičnih videov, med drugim sodelujejo Slavko Ivančič, Iztok Gustinčič ter jadralki Tina Mrak in Veronika Macarol pa tudi
različni lokalni ponudniki, turistični vodniki in drugi prepoznavni predstavniki
destinacije. Videi bodo objavljeni na komunikacijskih kanalih Feel
Slovenia, delili pa jih bodo tudi na profilu Portorož & Piran.
Kmalu
bodo pričeli nagovarjati tudi tuje turiste
Turistično
združenje Portorož bo letos izvedlo tudi digitalno kampanjo na tujih trgih.
Kampanja bo zajemala oglase v spletnih medijih, ki bodo časovno usklajeni z
epidemiološko situacijo in odpiranjem meja na primarnih trgih. Najprej
nameravajo pričeti komunicirati v Avstriji in Nemčiji. Sredstva za kampanjo
bodo v celoti pridobili iz razpisa STO.
Fotografije: Katja Jemec
VIDEO NAZAJ V PORTOROŽ IN PIRAN