Novice za partnerje - Portorož in Piran
SI
Povpraševanje
SI

Novice za partnerje

25.11.2015

Portorož z združeno ponudbo poslovnega turizma

Turistično združenje Portorož predstavlja združeno ponudbo poslovnega turizma. Več kot 100 nemških novinarjev na predstavitvi v Münchnu. Nov video obuja poletne spomine.

 Jesen je čas za kongrese

Turistično združenje Portorož, g. i. z. skrbi za učinkovito promocijo turistične destinacije Portorož & Piran skozi vse leto. Po poletni spletni oglaševalski akciji na italijanskem trgu se v jesenskem času osredotočajo na poslovni turizem, za katerega je znano, da povišuje stopnjo zasedenosti zunaj glavne sezone in privablja goste iz višjega dohodkovnega razreda.

Pred kratkim je združenje izdalo novo brošuro (na voljo tudi v elektronski obliki), ki združuje vso kongresno ponudbo destinacije, prav zdaj pa poteka tudi oglaševalska akcija na poslovno usmerjenem družbenem omrežju LinkedIn. Glavno sporočilo oglaševalske kampanje poslovnega turizma so majhne razdalje in strnjenost destinacije. To namreč omogoča velik prihranek časa, kar poslovni gosti še posebej cenijo. Za potrebe nove brošure in kampanje so bile posnete tudi nove fotografije, na katerih glavni akterji niso najeti modeli, temveč zaposleni v kongresnem sektorju na destinaciji. S tem poudarjajo osebno noto, ki jo kongresni gost doživi pri nas.

Na področju občine Piran je v hotelskih kongresnih in konferenčnih dvoranah približno 5.000 sedežev. K temu je treba prišteti še več kot 800 sedežev v dvoranah izven hotelov, destinacija pa ponuja tudi številne alternativne možnosti za organizacijo dogodkov, npr. nekdanja skladišča soli. Ponašajo se z največjo kongresno dvorano v Sloveniji, to je dvorana Evropa na Bernardinu s 1.100 sedeži. Turistično združenje Portorož je tudi član Kongresnoturističnega urada Slovenije.

Več kot 100 nemških novinarjev na predstavitvi v Münchnu

10. novembra se je destinacija Portorož & Piran predstavila v Münchnu na letnem dogodku za novinarje, ki ga organizira za turizem specializirana PR agencija Stromberger PR. Dogodka se je udeležilo kar 112 nemških novinarjev. Glavni poudarek predstavitve destinacije Portorož & Piran je bila piranska sol, okoli katere se plete večina naših turističnih zgodb. Novinarji so lahko okusili tudi odlična vina in oljčno olje slovenske Istre ter posušene kakijeve krhlje, ki so napovedovali Praznik kakijev v Strunjanu. Odziv novinarjev je bil izjemen, ob okušanju kulinaričnih dobrot so z veseljem prisluhnili zgodbi o destinaciji med dvema solinama, kjer en ob drugem ležita Piran, mesto, ki je zraslo na soli, in Portorož, središče talasoterapije.

Nov video obuja poletne spomine

V sklopu poletne spletne oglaševalske akcije je potekala tudi nagradna igra Best pinch award na družbenem omrežju Instagram. Obiskovalce Portoroža & Pirana so pozvali k fotografiranju svojih nepozabnih, poletnih doživetij. Naj vam video, ki je nastal iz najlepših motivov, ogreje srce.

Pojdi na seznam
On-line rezervacija
Namestitev
Prihod Odhod
+386 (0) 5 674 22 20 booking@portoroz.si  
Posebna ponudba