Novice za partnerje - Portorož in Piran
SI
Povpraševanje
SI

Novice za partnerje

1.9.2014

Poletna sezona kljub vremenu uspešna

Avgusta smo v hotelih občine Piran zabeležili 183.764 nočitev, kar je 1 % več kot avgusta lani. Kar 80 % vseh nočitev so ustvarili tuji gosti, kar je podobno razmerje kot leta 2013.

Od 1. junija do 31. avgusta je bilo v hotelih ustvarjenih 475.124 nočitev, kar je enako kot v lanski poletni sezoni. Dober rezultat navkljub slabemu vremenu je dokaz, da so bila vlaganja v promocijo uspešna pa tudi, da destinacija poleg plaž turistom ponuja dovolj alternativnih turističnih produktov. Četrtino vseh nočitev so ustvarili domači gostje, med tujimi pa je bilo največ Italijanov, Avstrijcev, Nemcev in Rusov.

V prvih osmih mesecih letošnjega leta so hotelirji našteli 791.622 nočitev, kar je 2 % manj kot v enakem obdobju lani. Približno 70 % nočitev so ustvarili tuji gosti.

Komunikacijska akcija destinacije Portorož & Piran

Od 6. junija do 17. avgusta je potekal prvi del digitalne komunikacijske akcije destinacije Portorož & Piran v Italiji. V juliju smo tako zabeležili rekordno število obiskov spletne strani www.portoroz.si (preko 200.000), večina obiskov je prihajala iz Italije. V primerjavi z letom 2013 je kampanja v Italiji generirala kar 41 % več obiskov kot lansko leto. Zabeležili smo tudi rekorden ogled italijanske verzije videa Skoči v Portorož (Fai un salto a Portorose) na YouTubu. Video ima zaradi oglaševanja že preko 1.268.000 ogledov. Tudi na Facebook profilu Portorož Tourist Board je bilo veliko odziva. Objave so dosegle tudi do 1 milijon uporabnikov Facebooka. Pridobili smo več kot 8.000 všečkov, tako jih je sedaj že skoraj 25.000. Od tega kar 18.000 uporabnikov prihaja iz Italije.

25. avgusta se je pričel drugi del digitalne komunikacijske akcije, ki bo še vse do 15. septembra potekal na italijanskem in avstrijskem trgu.

Nove fotografije na spletnem portalu www.portoroz.si

Uradni turistični portal destinacije Portorož & Piran je večjo prenovo doživel decembra 2013, kljub vsemu pa ga še naprej izboljšujemo. Tako smo avgusta objavili nove fotografije kulinarike, za katere sta mojstrsko poskrbela fotograf Matevž Kostanjšek in stilistka Gruša Zorn. Ogledate si jih lahko na http://www.portoroz.si/si/dozivetja/kulinarika/istrski-receptiali na Facebook profilu.

Obiski turističnih novinarjev

Od junija do konca avgusta smo gostili kar 32 tujih novinarjev iz Avstrije, Nemčije, Španije, Velike Britanije, Švedske, Kitajske, Japonske in Avstralije. Obiskala nas je tudi producentka francosko-nemške televizije ARTE, ki bo pri nas snemala v septembru. Poleg novinarjev smo gostili tudi dve skupini tour operaterjev iz Brazilije in z Japonske.

Mednarodna delavnica kulturnega managementa

27. avgusta je na UP FTŠ Turistica potekala mednarodna delavnica kulturnega managementa pod vodstvom priznanega strokovnjaka prof. Fransa Brouwerja. Delavnica je bila organizirana v sklopu Tartini festivala v sodelovanju z UP FTŠ Turistica in s Turističnim združenjem Portorož.

Prof. Brouwer je v svojem predavanju o managementu kulturnega turizma izpostavil vrednote kulturne dediščine in njen pomen pri ekonomskem razvoju skupnosti z vlaganjem v kakovosten kulturni turizem. Razložil je, kako lahko kulturna dediščina lokalni skupnosti ponudi nove priložnosti in jo poveže s širšim kulturnim svetom ter tako omogoči dolgoročen razvoj obalnih destinacij. Kulturni turizem je zanimiv predvsem za ljudi z višjo izobrazbo, ki pa imajo običajno tudi višje osebne prihodke. Z razvojem kulturnega turizma bi tako lahko na našo destinacijo pritegnili goste z večjo kupno močjo. Kulturni turizem destinaciji doda imidž prestiža in ima neposreden pozitiven učinek na lokalno gospodarstvo kot celoto. Brouwer je med drugim tudi opozoril, da je slovenska Istra kot destinacija premajhna za organizacijo izjemno velikih festivalov (kot je npr. Salzburški festival). S tem bi tvegali, da bi uničili čudovito naravno okolje, ki nas obdaja. Pomembno je upoštevati načela trajnostnega razvoja.

V nadaljevanju je sledila delavnica z aktivno udeležbo prisotnih, katere najpomembnejše ugotovitve so bile: pomembnost zmanjšanja števila prireditev na destinaciji (za bolj učinkovito financiranje), povezovanje prireditev in festivalov med sabo, problematika prepoznavanja kvalitetnih dogodkov, povezovanje kulturnih prireditev z lokalnimi produkti in pomembnost pravočasnega posredovanja informacij o prireditvah. 
Pojdi na seznam
On-line rezervacija
Namestitev
Prihod Odhod
+386 (0) 5 674 22 20 booking@portoroz.si  
Posebna ponudba